søndag den 23. juli 2017

Ešte nie som na odpis. Lyžiar Bauer sa chystá na Lauf aj na preteky SP

V poslednej dobe ho to viac a viac ťahá k diaľkovým behov. Je "hrajúcim šéfom" a zakladateľom tímu Pioneer Investments, ktorý vo svojej premiérovej sezóne obsadil v seriáli Swix Ski Classics celkovo deviatu priečku.

"Výsledky boli nečakane dobré. Vlani sme dali podporu najmä mladším pretekárom, tento rok to chceme posunúť ešte vyššie. Bolo by prima, keby sme skončili v prvej päťke, urobíme pre to všetko, "je odhodlaný Bauer, ktorému vraj role pretekára a zároveň šéfa tímu nevadí.

"Trochu sedím na dvoch stoličkách, ale baví ma, že nie som len lyžiar a že do toho môžem hovoriť aj inak. Keď už som to vymyslel, tak taky musím vedieť zohnať peniaze a s ľuďmi, ktorí mi v tom pomáhajú, mať aj jasnú koncepciu.Cítim, že sa posúvam od pretekára skoro k bafíkovi, ale realizujte sa v tom, všetko je na súkromnej báze a klape to, "pochvaľuje si.

V seriáli Ski Classic je desať pretekov. "A ja by som chcel absolvovať osem z nich," plánuje šéf tímu, ktorého členmi sú aj Petr Novák, posledný víťaz seriálu diaľkových pretekov FIS Marathon Cup, a Ondřej Horyna. "Posilou by mal byť Estónec Algo Karp a v rokovaní sú aj ďalšie zahraničné pretekári," dodáva.

Pokiaľ ide o podniky Svetového pohára, už sa dohovoril s bežeckým úsekom zväzu lyžiarov, že absolvuje obmedzený počet závodov. "Dlho som zvažoval, či pretekanie na tejto úrovni nemám uzavrieť, pretože už nie som schopný pripravovať sa tak, aby som v tom pokračoval celú sezónu.A keď prišiel záujem, aby som ešte reprezentoval, kývol som, "približuje.

Ciele má stále vysoké

< p> Za najdôležit ejšie v tomto smere považuje Tour de Ski, ktorú už dvakrát ovládol, a februárový závod v Novom Meste na Morave. "Pripravujem sa tvrdo, aby som reprezentoval dobre, ciele mám stále vysoké.A nechám sa prekvapiť, či to bude na prvú desiatku, alebo na stupne. "

Otázku, či má pred sebou poslednú sezónu vo Svetovom pohári, vraj nerieši. "Takto to neberiem, o tom som bol presvedčený už niekoľkokrát v minulosti, a stále tu naokolo," usmieva sa slávny lyžiar.

Istý varovný signál vyslalo jeho osmatřicetileté telo nedávno, keď kvôli bolestiam v úponu stehenného nemohol absolvovať prípravu reprezentácie v Livigne.

"Ale bolo to v pohode, chcelo to len týždňové pokoj. Pravda, už niekoľkokrát som si hovoril, že už som starší pán, počul som to aj odinakiaľ.Ale myslím, že to s tým vekom tak horúce nebude a že som zakaždým ukázal, že ešte nie som na odpis, "prikyvuje hlavou Bauer, ktorý poslednú se zónu ozdobil striebrom na klasickej päťdesiatke z majstrovstiev sveta vo Falune.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar