lørdag den 15. april 2017

V ťažkej váhe Tyson Fury podporuje doping zdarma pre všetkých v oblasti športu

Fury, ktorý spochybňuje Vladimir Kličko pre WBA, WBO a IBF v ťažkej váhe svetových titulov v Düsseldorfe v sobotu, už vyvolalo polemiku v nahromadenie k boju s jeho bizarné správanie na tlačových konferenciách a vyjadrovania neortodoxný názory na široký rad subjektov počas interviews.Tyson Fury na misiu ukončiť panovania, nudného 'Vladimir Kličko Čítať ďalej

Teraz Fury reagoval na bývalého svetového mušej šampión Barry McGuigan je tvrdenie, že niekto chytený brať drogy by sa mal zakázať box pre život.

"Nebol by som úplne súhlasím s tým, pretože žijeme v demokratickom svete.Musíme byť otvorené pre budúcnosť, nie? "Fury povedal v rozhovore pre BBC Radio 5 Live.

" Nedávno som bol nedávno povedal, že obmedzenie veci a udržať veci v krabici nie je správna cesta vpred.

"staromódny spôsoby, nie je cesty, takže som všetky otvorené na drogy, pretože ak chceme ísť ďalej v živote a musí byť v demokratickej svet, ako sa hovorí, tak si myslím, že v demokratickom svete, znamená to, že musíme byť otvorený rôznym veciam.Znamená to, alebo to robí nie? "

Fury povedal, že jeho přirozené,jelly'orgán preukázal, že nezobral látky, ale dodal, že nemal žiadny problém v prípade, že športové orgány povolené všetko zadarmo pre keď to prišlo na drogách.

"Prečo nie len aby lieky úplne legálne v športe, potom každý bude brať drogy, potom by to bolo úplne fér potom, nie?" spýtal sa Fury .

"to nie je moja vec naozaj, ale v prípade, že riadiace orgány chcú robiť to, potom si myslím, že by bolo trochu spravodlivejšie, pretože máte vše tkých tých ľudí berú drogy a keď budete čeliť človek, ktorý nie je užívanie drog sa stáva fér, nie?


"je to nevýhoda.Takže to je dôvod, prečo je to veľká scéna, ale ak všetci brať drogy, potom by Bet365-Získaj bonus práve teraz bolo spravodlivejšie, pretože myslím, že mi nemôžeš povedať, že 99% z týchto športovcov nie je užívanie drog, keď mám tela ako gréckych bohov .

"viem to, pretože som trénoval celý život bojujem za heavyweight majstrovstvá sveta. Ale moje telo je ako želé.Je to prirodzené telo vidíte. "

Britské boxeri Kid Galahad, Enzo Maccarinelli a Dillian Whyte zlyhali testov na prítomnosť drog v posledných rokoch, zatiaľ čo americký a európsky kontinentálny box má tiež mal niekoľko high-profile dopingových prí padov.

"povedal by som, že box má veľký problém s drogami," povedal Fury. "To mi nevadí, pretože na konci dňa je to stanovenie po drogách kedykoľvek. Ak sa človek chce čerpať sám plný drog, je to len skrátiť jeho život, nie?

"To je dôvod, prečo ste vidieť mnoho z týchto telesných staviteľov a vzpierači majú infarkty mladý, pretože sú napumpovali toľko a srdce nemôže vziať tlak. "

Bet365-Viac informácií

Ingen kommentarer:

Send en kommentar