torsdag den 20. juli 2017

Čo sa deje, Vincenzo? Nibalimu neťahá motor, ale verí v spásu v horách

Ako trinásty muž poradí sadal Nibali do lietadla z Lorient do Pau pod Pyrenejami, kde sa rozbehne druhá a zásadnú časť závodu. "Doteraz som prežil veľmi ťažkú ​​Tour, charakterizovanú nervozitou a stresom, vysokým tempom bet365 bonus a explozívnymi finále," zhrnul Nibali. "Nemyslím, že už som sa dostal do správnej formy. Teraz začína Tour vrchárov a ja som sebavedomý. "

Sebavedomie a odhodlanie teraz bude potrebné, pretože veľkú časť ho cestou do včerajšieho cieľa postrácal hory.

V úvodnej časovke bol Nibali síce najlepším z "fab four", fantastické štvorky, ako sa prezýva najväčším esám tohtoročnej Tour. Na šampióna Tour 2013 Frooma narazil na 22. mieste 7 sekúnd, Contador zaostal o 15 a Quintana o 18 sekúnd.Lenže hneď ďalší deň priniesol zvrat v Taliani pohode.

Holandský vietor ho možno hneď v úvode prebudil zo sna o obhajobe, cestou do Zélandu, keď sa pelotón v uragánu rozpojovali, stratil on i Quintana minútu a pol. A ani jeho bet 365 pomocníci nedokázali zachrániť situáciu. "Stíhala sme celý deň," rozprával Nibali a aby toho nebolo málo, zastavil ho defekt.

Hoci mal do tej doby k ruke Fulsanga, Scarponiho a Grivka, po problémoch zostal nepochopiteľne sám.


"Nebol to problém nôh," obhajoval sa potom Nibali. "To je jednoducho cyklistika. Takéto veci musíte akceptovať. "

Na kockách v 4. etape chcel zopakovať minuloročnú parádu, bet365 stavky lenže tentoraz bolo sucho a ostatné favoriti v strehu.Nibali útočil, zas a znova, dostal potom aj cenu nejagresivnějšího jazdcov, ale aby odpáral svojich sokov…

V šiestej, "Štybarově" etape skončil rovnako ako Nemec Martin na zemi a domnieval sa, že karambol spôsobil Chris Froome. "Bol som vážne naštvaný a v ten moment najviac na bet365 Frooma. Považoval som ho za vinníka, "hovoril. "Potom som sa pozrel na záznam a pochopil som. Chrisovi som sa ospravedlnil. "

V cieli 8. etapy stála ďalšia stena, tentoraz tá Bretónska. Ale zatiaľ čo väčšina Froomových rivalov došla v rovnakom čase ako muž v žltom, Nibali prekvapivo "rupnul" a nabral ďalšie manko.Nových 10 sekúnd do jeho zbierky strát. "Skôr by som čakal, že v prvom týždni čas získa, a nie že h o bude strácať," čudoval sa Froome.

Nedeľné tímová časovka bola ďalšia tehlou v stene, ktorá mu teraz stojí v ceste za obhajobou. A pomaly rastie do neprekonateľných rozmerov. Nibali síce na moment sedel v horúcom kresle priebežných lídrov, ale potom asi s veľkým znechutením sledoval, ako úhlavný favoriti a to vrátane Kolumbijčanov Quintanu sú rýchlejšie. Nabral 35sekundový deficit na BMC a Američana Van Garderen.

"Táto časovka bola jednou veľkou akceleráciou od štartu do cieľa, ale myslím, že môžem byť viac než spokojný," tvrdil spočiatku, lenže to ešte neboli v cieli všetky tímy.Ďalšie pol minútu však na pokoji Talianovi nepridala. "Bol to reálny odraz našich možností," komentoval športový riaditeľ Astany Martinelli.

Obaja už teraz vyzerajú Pyreneje čoby scénu pre veľký comeback. "Tam to bude o individualite," predvídal Martinelli. "A ja Vincenzovi verím."

bet365 mobil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar